Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Eλλάς Ελλήνων Καρναβαλιστών (και Άθεων εις μεγάλον ποσοστόν)




ΤΩΡΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!!Γι' αυτό χριστιανοί μην ντύσετε τα παιδιά σας μασκαράδες υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να κατηγορηθούν επι Ελληνισμώ !!!
Παραθέτουμε μερικά ενδεικτικά παραδείγματα αντιμετώπισης των Καρναβαλικών εκδηλώσεων από την χριστιανική εκκλησία από διάφορα μέρη της Ελλάδος (Λάρισα, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, Λαμία).
Όπως και στην περίπτωση του εθίμου των αναστενάρηδων που οι ρίζες του βρίσκονται στην προ-χριστιανική Ελλάδα έτσι και το Καρναβάλι δέχεται την ανθελληνική επίθεση της χριστιανικής εκκλησίας.
Από την Εφημερίδα «Ελεύθερη Θράκη» ( 16 / 02 / 2004 )

Ο ιερός κλήρος της τοπικής Εκκλησίας μας:
Εκφράζει την απόλυτη διαφωνία του.
Υπενθυμίζει ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία υπήρξε ανέκαθεν αντίθετη στις εκδηλώσεις αυτές, που αποτελούν κατάλοιπα ειδωλολατρικών εορτών

Με τη σειρά μου να μου επιτρέψετε να εκφράσω κι εγώ την διαφωνία μου.
Εγώ, που δεν έχω το "θεό" μου,
ως αληθινός ΕΛΛΗΝ,
σύμφωνα με την παράδοση και
μέσα από τα τραγούδια της,
δηλώνω :
Στο Μουνί μου (που τον λένε Γιώτα)
Και στον πούτσο μου (που τον λένε Παναγιώτα) .
ΝΑ ! κι αν συμφωνεί,
ΝΑ! κι αν ΔΕΝ συμφωνεί η εκκλησία .
Ξέρουμε πολύ καλά πως το τρίβουν το πιπέρι του διαόλου οι καλογέροι :
"Με τον πούτσο τους το τρίβουν και το ψιλοκοπανίζουν"


ΥΓ: έμαθα πως στην κόλαση τελείωσε το πετρέλαιο, οπότε μη φοβάστε τίποτα. ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ (ξανα)ΨΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ Ψήσουμε.
ΚΑΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ













Δεν υπάρχουν σχόλια: