προτάθηκε από τον κ. Γεωργιάδη (???) και έγινε δεκτή από τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρό, η μερική χρηματοδότηση του έργου της προστασίας και ανάδειξης του Βωμού
http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_ccboard&view=postlist&forum=24&topic=368&Itemid=368#ixz z1KLGby0Cm
Πάντα λέγαμε και διαλαλούσαμε πως η διάσωση του βωμού είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων. Ήρθε η ώρα να το αποδείξουμε στην πράξη.
Μπράβο στον Τρεμόπουλο Μακεδονέμπορα που υποστήριξε την προσπάθεια.
Μπράβο και στον χριστιανόπληκτο φασισταρά Χιτλεροκίνητο Γεωργιάδη.
ΣΩΘΗΚΕ Ο ΒΩΜΟΣ και αυτό έχει σημασία.
Το επόμενο βήμα είναι να μην καπελώσει και να μην καπελωθεί κανένας. Ίσως τις επόμενες μέρες δούμε κάποια προσπάθεια αυτοπροβολής με στόχο την δημιουργία εντυπώσεων (και ψήφων) από τους πολιτικάντηδες του τόπου.
ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΡΙΞ' ΤΟ ΣΤΟ ΓΥΑΛΟ "κύριε αρχαιόπληκτε μεταναστοφάγε πανίβλακα Γεωργιάδη" .... και όποιος από τους αλητήριους πολιτευτές μας νομίζει πως του ανήκουν τα εύσημα για την διάσωση ας έρθει να μας τα πει από κοντά (να φέρει και μπόλικη αστυνομική συνοδεία γιατί δεν τον βλέπω να φεύγει ζωντανός. Εδώ για καφέ πάνε και τρώνε το ξύλο της αρκούδας - φαντάσου τί θα γίνει αν εμφανιστούν και ως "ευεργέτες".
Το χειρότερο που μπορεί να γίνει, από δω κι έπειτα, είναι ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ η προσπάθεια ανάδειξης του βωμού.
Όταν έλεγα
"αφήστε τον κόσμο να βοηθήσει και μην τον χρωματίζετε
-χριστιανός
-αριστερός , δεξιός
-πράσινος , κίτρινος, μπλε"
...λέγανε κάποιοι "έξω αυτοί. Θα τα καταφέρουμε μόνοι μας".
Γι αυτό και τώρα αυτοί οι κάποιοι δεν έχουν μούτρα να συμμετάσχουν στη χαρά της διάσωσης. Τους έφαγε η υπεροψία.
Ένα έχω να πω:
Δεν συντρέχει λόγος για ηττοπάθεια ή το να προσπαθούν να αποδείξουν πως δεν είναι ελέφαντες. Το λάθος δεν διορθώνεται με λάθος. ΟΥΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ , ούτε ξεχνάμε την διαδρομή στο χώρο, κανενός , είτε βάση είτε ηγεσία.
Έτσι γινόταν και στην επανάσταση του 1821 και τελικά τα βλέπουμε τα χάλια μας. Βγήκαν "μπροστάρηδες" αυτοί που καταδίκαζαν την επανάσταση. Δεν θα επιτρέψουμε να επαναληφθεί το ίδιο σε αυτή την κρίσιμη καμπή προς την κατεύθυνση της ανάδειξης του Ελληνισμού.
… κι άμα τον έπιασε ο «πόνος» τον ελλαδέμπορα Γεωργιάδη, ας κάνει πρόταση στη βουλή ή δεν ξέρω γω πού, να μετονομαστεί ο σταθμός ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ σε «σταθμός Ιερών τόπων 12 θεών» ή όπως αλλιώς θέλει, φτάνει να αναδεικνύει το αρχαιοελληνική ιερότητα του χώρου που καπελώθηκε από την Ιουδαιοχριστιανική λαίλαπα .
Με απλά λόγια θέλω να πω ότι:
με τις προσπάθειες της πρωτοβουλίας και την αγωνιστική διάθεση της «βάσης» πετύχαμε την αφύπνιση των πολιτών και την σημαντική καθυστέρηση της προγραμματισμένης κατάχωσης από τον ΗΣΑΠ.
Εκεί που άρχισε να φαίνεται πως η μάχη χάθηκε…
…. εκεί που άρχισε να χαζογελάει ο ΗΣΑΠ και το παπαδαριό …
.. ΤΣΟΥΠ ! εμφανίζονται κάποια μεμονωμένα άτομα (εκτός πρωτοβουλίας τα περισσότερα) και δίνουν το τελειωτικό χτύπημα . Πάνω που πήγαινε να συνέλθει ο ασθενής «ΗΣΑΠοπαπαδαριό» (παπαδαριό εννοώ την ηγεσία του χριστεπώνυμου κοπαδιού που κορόιδευε, κάνοντας λόγο για «προσπάθειες Δωδεκαθεϊστών») τρώει και μία ροπαλιά στο δοξαπατρί του.
ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, αλλά κάπου εδώ χαλάει η σούπα.
Γιατί?
Διότι
1. από τη μια έχουμε εμφανή τα αποτελέσματα του διχασμού που καλλιεργούνταν από «υπερόπτες» αγωνιστές (τους δύο πρώτους μήνες διατυμπάνιζαν πως μόνο αυτοί που δίνουν το παρόν στο βωμό είναι υπερασπιστές και αγωνιστές και οι υπόλοιποι είμαστε για τα μπάζα) .
και
2. όταν αρχίζει ο 2ος γύρος με ένδικα μέσα παρατηρούμε ότι κάποιοι από τους «πρωτεργάτες» της κίνησης δεν το βλέπουν με καλό μάτι και δεν στηρίζουν την προσπάθεια (και καλά κάνουν ως ένα βαθμό). Όταν όμως αρχίζουμε να βλέπουμε κάποια θετικά σημάδια και πως αποδίδει καρπούς η προσπάθεια της διάσωσης ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ?
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
«στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται».
…διότι πάνω στην πάντα «Ελληνικής εφευρέσεως» φαγωμάρα μεταξύ μας βγαίνει ο σημερινός εκφραστής της πνευματικής κατάντιας του Ελληνορθόλοξου χριστιανισμού να πάρει τα ηνία της διάσωσης… και καθόμαστε και τον κοιτάμε.
Τον κοιτάμε because διεράγη η ενότητα αλλά και διότι
οι μεν δεν υποστηρίζουν τους πρωτεργάτες για το έργο τους
οι δε (του 2ου γύρου) αισθάνονται αποκομμένοι από την συμπεριφορά των «μεν».
Το πόσο ενωμένοι είμαστε θα το αποδείξουμε όταν εμφανιστεί ο Γεωργιάδης στο βωμό. Ο αριθμός των ατόμων (φίλων του Γεωργιάδη) που θα φύγουν με ασθενοφόρο θα είναι ανάλογος του συμβολισμού για αντίσταση στην πνευματική κατάπτωση που μας έχει οδηγήσει τόσους αιώνες το παπαδαριό.
Σε κάθε περίπτωση, ο αγώνας διάσωσης αλλά και ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ του (που θα αφήσουμε στις επόμενες γενιές) για την ανάδειξη του βωμού δεν πρέπει να έχει την τύχη του 1821, όταν αυτοί που καταδίκαζαν την επανάσταση μετά εμφανίστηκαν ως «πρωτεργάτες» (και ακόμα το ίδιο παραμύθι διδάσκουν στα σχολεία).
Εύχομαι το 2221 να έχει αποκατασταθεί η αλήθεια και όχι να δούμε τον Γεωργιάδη να φιγουράρει ως «επαναστάτης», γιατί αυτό θα σημαίνει πως αφήσαμε να συμβεί κάτι πολύ άσχημο για τον Ελληνισμό και την Ελληνική κοσμοθέαση.
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_ccboard&view=postlist&forum=24&topic=368&Itemid=368#ixz
Πάντα λέγαμε και διαλαλούσαμε πως η διάσωση του βωμού είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων. Ήρθε η ώρα να το αποδείξουμε στην πράξη.
Μπράβο στον Τρεμόπουλο Μακεδονέμπορα που υποστήριξε την προσπάθεια.
Μπράβο και στον χριστιανόπληκτο φασισταρά Χιτλεροκίνητο Γεωργιάδη.
ΣΩΘΗΚΕ Ο ΒΩΜΟΣ και αυτό έχει σημασία.
Το επόμενο βήμα είναι να μην καπελώσει και να μην καπελωθεί κανένας. Ίσως τις επόμενες μέρες δούμε κάποια προσπάθεια αυτοπροβολής με στόχο την δημιουργία εντυπώσεων (και ψήφων) από τους πολιτικάντηδες του τόπου.
ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΡΙΞ' ΤΟ ΣΤΟ ΓΥΑΛΟ "κύριε αρχαιόπληκτε μεταναστοφάγε πανίβλακα Γεωργιάδη" .... και όποιος από τους αλητήριους πολιτευτές μας νομίζει πως του ανήκουν τα εύσημα για την διάσωση ας έρθει να μας τα πει από κοντά (να φέρει και μπόλικη αστυνομική συνοδεία γιατί δεν τον βλέπω να φεύγει ζωντανός. Εδώ για καφέ πάνε και τρώνε το ξύλο της αρκούδας - φαντάσου τί θα γίνει αν εμφανιστούν και ως "ευεργέτες".
Το χειρότερο που μπορεί να γίνει, από δω κι έπειτα, είναι ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ η προσπάθεια ανάδειξης του βωμού.
Όταν έλεγα
"αφήστε τον κόσμο να βοηθήσει και μην τον χρωματίζετε
-χριστιανός
-αριστερός , δεξιός
-πράσινος , κίτρινος, μπλε"
...λέγανε κάποιοι "έξω αυτοί. Θα τα καταφέρουμε μόνοι μας".
Γι αυτό και τώρα αυτοί οι κάποιοι δεν έχουν μούτρα να συμμετάσχουν στη χαρά της διάσωσης. Τους έφαγε η υπεροψία.
Ένα έχω να πω:
Δεν συντρέχει λόγος για ηττοπάθεια ή το να προσπαθούν να αποδείξουν πως δεν είναι ελέφαντες. Το λάθος δεν διορθώνεται με λάθος. ΟΥΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ , ούτε ξεχνάμε την διαδρομή στο χώρο, κανενός , είτε βάση είτε ηγεσία.
Έτσι γινόταν και στην επανάσταση του 1821 και τελικά τα βλέπουμε τα χάλια μας. Βγήκαν "μπροστάρηδες" αυτοί που καταδίκαζαν την επανάσταση. Δεν θα επιτρέψουμε να επαναληφθεί το ίδιο σε αυτή την κρίσιμη καμπή προς την κατεύθυνση της ανάδειξης του Ελληνισμού.
… κι άμα τον έπιασε ο «πόνος» τον ελλαδέμπορα Γεωργιάδη, ας κάνει πρόταση στη βουλή ή δεν ξέρω γω πού, να μετονομαστεί ο σταθμός ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ σε «σταθμός Ιερών τόπων 12 θεών» ή όπως αλλιώς θέλει, φτάνει να αναδεικνύει το αρχαιοελληνική ιερότητα του χώρου που καπελώθηκε από την Ιουδαιοχριστιανική λαίλαπα .
Με απλά λόγια θέλω να πω ότι:
με τις προσπάθειες της πρωτοβουλίας και την αγωνιστική διάθεση της «βάσης» πετύχαμε την αφύπνιση των πολιτών και την σημαντική καθυστέρηση της προγραμματισμένης κατάχωσης από τον ΗΣΑΠ.
Εκεί που άρχισε να φαίνεται πως η μάχη χάθηκε…
…. εκεί που άρχισε να χαζογελάει ο ΗΣΑΠ και το παπαδαριό …
.. ΤΣΟΥΠ ! εμφανίζονται κάποια μεμονωμένα άτομα (εκτός πρωτοβουλίας τα περισσότερα) και δίνουν το τελειωτικό χτύπημα . Πάνω που πήγαινε να συνέλθει ο ασθενής «ΗΣΑΠοπαπαδαριό» (παπαδαριό εννοώ την ηγεσία του χριστεπώνυμου κοπαδιού που κορόιδευε, κάνοντας λόγο για «προσπάθειες Δωδεκαθεϊστών») τρώει και μία ροπαλιά στο δοξαπατρί του.
ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, αλλά κάπου εδώ χαλάει η σούπα.
Γιατί?
Διότι
1. από τη μια έχουμε εμφανή τα αποτελέσματα του διχασμού που καλλιεργούνταν από «υπερόπτες» αγωνιστές (τους δύο πρώτους μήνες διατυμπάνιζαν πως μόνο αυτοί που δίνουν το παρόν στο βωμό είναι υπερασπιστές και αγωνιστές και οι υπόλοιποι είμαστε για τα μπάζα) .
και
2. όταν αρχίζει ο 2ος γύρος με ένδικα μέσα παρατηρούμε ότι κάποιοι από τους «πρωτεργάτες» της κίνησης δεν το βλέπουν με καλό μάτι και δεν στηρίζουν την προσπάθεια (και καλά κάνουν ως ένα βαθμό). Όταν όμως αρχίζουμε να βλέπουμε κάποια θετικά σημάδια και πως αποδίδει καρπούς η προσπάθεια της διάσωσης ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ?
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
«στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται».
…διότι πάνω στην πάντα «Ελληνικής εφευρέσεως» φαγωμάρα μεταξύ μας βγαίνει ο σημερινός εκφραστής της πνευματικής κατάντιας του Ελληνορθόλοξου χριστιανισμού να πάρει τα ηνία της διάσωσης… και καθόμαστε και τον κοιτάμε.
Τον κοιτάμε because διεράγη η ενότητα αλλά και διότι
οι μεν δεν υποστηρίζουν τους πρωτεργάτες για το έργο τους
οι δε (του 2ου γύρου) αισθάνονται αποκομμένοι από την συμπεριφορά των «μεν».
Το πόσο ενωμένοι είμαστε θα το αποδείξουμε όταν εμφανιστεί ο Γεωργιάδης στο βωμό. Ο αριθμός των ατόμων (φίλων του Γεωργιάδη) που θα φύγουν με ασθενοφόρο θα είναι ανάλογος του συμβολισμού για αντίσταση στην πνευματική κατάπτωση που μας έχει οδηγήσει τόσους αιώνες το παπαδαριό.
Σε κάθε περίπτωση, ο αγώνας διάσωσης αλλά και ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ του (που θα αφήσουμε στις επόμενες γενιές) για την ανάδειξη του βωμού δεν πρέπει να έχει την τύχη του 1821, όταν αυτοί που καταδίκαζαν την επανάσταση μετά εμφανίστηκαν ως «πρωτεργάτες» (και ακόμα το ίδιο παραμύθι διδάσκουν στα σχολεία).
Εύχομαι το 2221 να έχει αποκατασταθεί η αλήθεια και όχι να δούμε τον Γεωργιάδη να φιγουράρει ως «επαναστάτης», γιατί αυτό θα σημαίνει πως αφήσαμε να συμβεί κάτι πολύ άσχημο για τον Ελληνισμό και την Ελληνική κοσμοθέαση.
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου