Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

κατεδαφιστέος ο ναΐσκος-εκπληρώνονται οι προφητείες της "αποκάλυψης"



 Πρώτα διαβάστε την είδηση απο το Ζούγκλα:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=190800&cid=4



Σιγά σιγά και μία μία , εκπληρώνονται οι προφητείες του Ιωάννη .
Είναι ολοφάνερο πως η προφητεία αναφερόταν στην πρόσκληση της
Πολεοδομίας Αμαρουσίου προς τον παπά για την κατεδάφιση του αυθαίρετου ναϊσκου. Ας θυμηθούμε πώς περιγράφει ο Ιωάννης, στο Ιερό βιβλίο της Αποκάλυψης δυό χιλιάδες χρόνια πρίν,  το γεγονός της πρόσκλησης
της   Πολεοδομίας προς τον παπά του  ναΐσκου :

Το προσκλητήριο μου έπεσε απ' τα χέρια
όχι δεν γίνεται, δεν είναι δυνατόν
εσύ που μου 'ταζες τον ουρανό, τ' αστέρια
τώρα στο ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ με θες να 'μαι παρόν.

Μπρος στην εκκλησιά μια ακόμα μαχαιριά
θέλεις να μου δώσεις
Μπρος στην εκκλησιά ακόμα μια φορά
θες να με πληγώσεις.
Μπρος στην εκκλησιά, μπρος στην εκκλησιά
θες να με τελειώσεις.
Το προσκλητήριο κοιτάζω κι ένα δάκρυ
αργοκυλάει απ' τα μάτια μου καυτό.
Που πήγε Θεέ μου η μεγάλη σου αγάπη
πως ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑΟ.
(ΚΕΦ 16 εδαφ 3)


Όλο το ντοκουμέντο της προφητείας εδώ:
http://www.greektube.org/content/view/87286/2/

Δεν υπάρχουν σχόλια: