Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

το τελευταίο post του αυτόχειρα μουσικού "Μη μείνει απ´αυτούς κανείς" . Στίχοι: Αντώνης ΠερρήςΑντώνης Περρής


Στις οκτώ το πρωί στο κέντρο της Αθήνας, μία 90χρονη μητέρα και ο 60χρονος γιος


αποφάσισαν να βάλουν τέλος στη ζωή τους κάνοντας βουτιά θανάτου από τον 5ο


όροφο του σπιτιού όπου διέμεναν στην συμβολή των οδών Ακομινάτου και Παλαιολόγου


στην πλατεία Βάθης.


Αυτό είναι το τελευταίο post του αυτόχειρα μουσικού-στιχουργού. Στάλθηκε χθες, 23.5.2012.








Λέγομαι Αντώνιος Περρής. Εδώ και 20 χρόνια φροντίζω την 90 χρονών Μητἐρα μου(την γεροντοκομώ). Τώρα τα 3- 4 χρόνια έχει πάθει Αλτζχάϊμερ και τελευταία την πιάνουν και κρίσεις σχιζοφρένειας και έχει κι᾽ άλλα προβλήματα υγείας, Και τα γηροκομεία δεν δέχονται τὀσο επιβαρυμένους ασθενείς.
Το πρὀβλημα είναι ότι δεν είχα προβλέψει να έχω αρκετό ρευστό στο λογαριασμό μου, διότι έπιασε ξαφνικά η οικονομική κρίση. Παρόλο που έχω αρκετή περιουσία, και τα πουλώ όλα όσο όσο τόσο καιρό, έχω μείνει χωρίς ρευστό(χρήματα) και δέν έχουμε πια να φάμε, κι´η πιστωτική μου κάρτα με 22% επιτόκιο γεμάτη κι´ας δανείζονται με 1%, κι´άλλα έξοδα που τρέχουν. Ζω πια συνέχεια μιά ζωή δράμα.

2) Τώρα τελευταία δυστυχώς έχω νέα σοβαρότατα δικά μου προβλήματα υγείας.

Δεν έχω καμμία λύση μπρος μου. Περιουσία αρκετή αλλά ρευστό καθόλου, οπότε χωρίς φαγητό τι γίνεται ? Μήπως ξέρει κανείς καμμία λύση.


Ισχυροί της γης γιά την οικονομική κρίση που δημιουργήσατε θέλετε κρέμασμα
και σας είναι λίγο.




Μη μείνει απ´ αυτούς κανείς.

1) Τον κόσμο αυτό αν θες να φτιάξεις
πρέπει ν΄αλλάξεις τη δομή,
πρωτού λόγω της απραξίας μας
μας αφανίσει η παρακμή,
μας κυβερνούν οι λωποδύτες,
οι τραπεζίτες κι´ οι αγιογδύτες
κι´ όλοι τους οι υποτακτικοί.

R. Δίχως έλεος λοιπόν, δίχως οίκτο,
κτύπα τους πριν αφανιστείς,
γιατί αλλιώς μεσ´ στη μιζέρια
και μεσ´ στο άδικο θα ζεις,
δίχως έλεος λοιπόν, δίχως οίκτο,
μη μείνει απ´ αυτούς κανείς.

2) Λέει η εντολή ου αυτοκτονήσεις,
μα κατ´ ανάγκη αυτοκτονείς,
χτύπα τους πριν σε αφανίσουν,
εγκληματείς που αδρανείς,
της ηθικής μας απραξίας
όπως και της νωθρότητάς μας
πια ας μην είμαστ´ ασθενείς.

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=179710

Δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψεις τα συναισθήματα μετά από τέτοια περιστατικά. Ούτε υπάρχουν λέξεις για να εκφράσεις το θυμό για τα καθάρματα που ωθούν μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων στην πλήρη εξαθλίωση

http://rethemnos.gr/antonis-perris-ischiri-tis-gis-gia-tin-ikonomiki-krisi-thelete-kremasma-ego-aftoktono/

Δεν υπάρχουν σχόλια: