Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Η τέχνη της ανατροπής του "πεπρωμένου"... μέσα από ένα τραγούδι



Όλα τα στοιχεία σε ένα καθημερινό μπλέξιμο πολιτικής, Θρησκείας, θεσμών, παραδόσεων, ανατρέπονται. Διότι η τέχνη είναι κάτι που χρειάζονται οι σάπιοι πολιτικοί, θρησκόληπτοι εθνικιστές φασίστες, για να "ανέβουν" στα μάτια μας, ειδικά όταν δεν μπορούν να σταματήσουν το ποτάμι που αυτή εκφράζει και εκφράζεται μέσα από αυτήν.
Το ζητούμενο είναι να καταφέρεις να ανατρέψεις τη μιζέρια σου και την "προδιαγεγραμμένη" (?) μοίρα σου, όσο μαύρη κι αν είναι αυτή
Πάντα επίκαιρη μιά ταινία σαν αυτή  με υπέροχη μουσική και καταπληκτικούς στίχους.


The Soggy Bottom Boys - I Am A Man Of Constant Sorrow

Aπό την ταινία "O Brother Where Art Thou"
http://www.imdb.com/title/tt0190590/

I am a man of constant sorrow, 

Είμαι ένας άνθρωπος βαθιά θλιμμένος ,

I have seen trouble all my days,
μεσ' στα μπλεξίματα σε όλη μου τη ζωή,



I bid farewell to old Kentucky,
Αποχαιρέτησα  το παλιό Κεντάκι,



The place where I was born and raised.
την πολιτεία όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα



. For six long years I've been troubled,
Έξι δύσκολα χρόνια ήμουν όλο μπλεξίματα,

No pleasure here on earth I've found,
Δεν βρίσκω καμία ευχαρίστηση  σε αυτό τον κόσμο,



For on this world I'm bound to ramble,
Σ' αυτό τον κόσμο σέρνομαι και πλανιέμαι,




I have no friends to help me now.
Δεν έχω φίλους για να με βοηθήσουν τώρα.



It's fare thee well my old lover

Είναι τιμή μου παλιά μου αγάπη

I never expect to see you again
Δεν περίμενα  να σε ξαναδώ



For I'm bound to ride that northern railroad 
είμαι υποχρεωμένος να ανέβω στο τρένο


Perhaps I'll die upon this train. 
Ίσως πεθάνω μέσα σ' αυτό το τρένο


You can bury me in some deep valley
Μπορείς να με θάψεις σε κάποια βαθιά κοιλάδα



For many years where I may lay
Για πολλά χρόνια θα τεμπελιάζω 


Then you may learn to love another 
Μετά μπορεί να αγαπήσεις άλλον


While I am sleeping in my grave. 
όσο εγώ θα κοιμάμαι στον τάφο μου.


Maybe your friends think I'm just a stranger,
Ίσως οι φίλοι σας να σκέφτονται ότι είμαι  ένας ξένος,



My face you never will see no more,
ένα πρόσωπό που δεν θα ξαναδείτε



But there is one promise that is given
Αλλά σας δίνω μια υπόσχεση :



I'll meet you on God's golden shore
Θα σας συναντήσω στη χρυσαφένια αμμουδιά του Θεού





Υπόθεση: Μισισίπι, δεκαετία του ΄30. Ο Έβερετ Οδυσσέας ΜακΓκιλ 
και δύο ακόμα συγκρατούμενοί του, όλοι καταδικασμένοι σε 
καταναγκαστικά έργα, δραπετεύουν από τη φυλακή και
 κατευθύνονται νότια, σε αναζήτηση κάποιου κρυμμένου 
θησαυρού. Το ταξίδι τους στον αμερικανικό Νότο θα είναι 
μια πραγματική Οδύσσεια και γεμάτο πρωτόγνωρες εμπειρίες.


“Έχουν ένα σχέδιο, αλλά δεν έχουν ιδέα. ”

Μία ταινία για την οποία και ο ίδιος ο Όμηρος θα αισθανόταν ικανοποιημένος 
αν μπορούσε να την δει. Εχμμ, αν μπορούσε να δει γενικότερα…
Τρεις κατάδικοι δραπετεύουν από τη φυλακή, με απώτερο σκοπό την αναζήτηση 
ενός κρυμμένου θησαυρού. Μετά από πολλές περιπέτειες, θα διαπιστώσουν 
τελικά ότι αυτό που αξίζει πάνω από όλα είναι το ίδιο το «ταξίδι»…


Trailer - HQ


,

Δεν υπάρχουν σχόλια: